Pianist zoekt zanger(es) of koor / omgeving Utrecht

  • sander_nl

    Hallo,

    Al heel mijn leven maak ik muziek. Een aantal jaar heb ik wat minder gespeeld, maar sinds een jaar ben ik het weer volop aan het oppakken. Afgelopen najaar ben ik begonnen met de begeleiding op de piano bij een koor voor mensen met een verstandelijke beperking. Dat is vrij eenvoudige muziek. Ik ben daarom op zoek naar een zanger/zangers of koor om af en toe (of voor vast) te begeleiden op de piano. Ik speel nu voornamelijk alleen thuis, maar samen muziek maken is veel leuker!

    Groeten,

    Sander

  • Leo Mesman

    Beste Sander,

    Ben je ook geïnteresseerd in het begeleiden van Franse chansons en Nederlandse luisterliedjes?

    Want dan zouden we misschien met elkaar kunnen kennismaken.

    Vroeger, op de middelbare school, zong ik Franse chansons en het lijkt me wel leuk om dat weer eens te proberen.

    Nu ben ik begin zestig met weer wat meer vrije tijd en ik woon in Utrecht.

    Als mijn muziekvoorkeur je boeit, stel ik een reactie van je op prijs.

    Met vriendelijke groeten,

    Leo Mesman

  • ilse van der schoot

    Hoi Sander,

    Mijn naam is Ilse van der Schoot en ik zing in koor Amicanto uit Heeswijk Dinther.

    WIj zijn op zoek naar een leuke enthousiaste pianiste die ons kan begeleiden tijdens uitvoeringen.

    Is dat misschien iets voor jou? Ik ben graag bereid om nog veel meer te vertellen over wie wij zijn en wat we doen :-)

    Ik hoor graag of je eventueel belangstelling hebt.

    Met vriendelijke groeten,

    Ilse van der Schoot

    Koor Amicanto Dinther