swingend repertoire

• beatrijs van der Pas

Ik ben op zoek naar swingend, stevig repertoire voor ons Vrouwenkoor. Liefst driestemmig en niet te moeilijk. Wie heeft wat voor ons? Beatrijs

• Marieke

Ik heb een hele leuke medley uit Sister Act, misschien een beetje afgezaagd maar wel erg leuk om uit te voeren. Verder wat gospels (meestal 2-stemmig) Als je interesse hebt, hoor ik het wel. De muziek uit Paradise Road (film over het Jappenkamp) is ook erg mooi maar niet eenvoudig en zeker niet swingend. Succes met zoeken!

• Tanja

Niet origineel maar wel leuk: Sister Act? (in meerdere versies te koop)

of…

-A brand new day uit The Wizard of Oz

-I'm so excited van (ik meen) The pointer sisters

-Don't let go van En Vogue

Deze nummers zijn allemaal vrij eenvoudig te vinden in diverse zettingen.

• Madelon

Ik ben ook op zoek naar een swingend repetoire en sisteract lijkt me top die andere trouwens ook , ik ben op zoek voor ons koor SPARKLE we beginnen net en hebben nog teweinig muziek. Als jullie ons willen helpen heel graag groeten Madelon

• Madelon

heej Marieke , ik zou wel erg blij zijn met je aanbod wij hebben een nieuw koor het heet sparkle, en zouder errug geholpen zijn met die liedjes evt met noten?????? vast bedankt Madelon

• Marieke

Ik kan de muziek van Sister Act voor je scannen en via e-mail opsturen. Heb ik wel even je mailadres nodig. Per post vind ik ook prima, je zegt het maar. Ik zal dan meteen de gospels erbij doen, die zijn erg leuk om te zingen.

• carla

Hoi,

wij hebben ook sisteract (van mulitimusic ) maar onze dirigent kan met het arrangement niet zo uit de voeten, nu ben ik dus op zoek naar hetzelfde van sisteract maar dan in een ander arrangement, je zei dat er meerdere uitvoeringen van waren, waar kan ik die vinden?

Misschien is er wel iemand die wil ruilen tegen een ander nummer, we hebben nog zat nummers op de plank liggen.(archief)

groetjes Carla