Koormuziek

• Bert Verstegen

Wie weet voor mij een goed adres waar ik mijn koormuziek kan bestellen, nu Harmonia weg is uit Loosdrecht?

• Gerrit Jan Hamerslag

Broekmans en van Poppel in A'dam?

• John van Doorn

Je moet eens naar Annie Bank gaan. Ik hoorde laatst dat daar een paar mensen zitten die jarenlang bij Harmonia hebben gewerkt. Daar zit nu dus blijkbaar de kennis. Hun e-mail adres is sales@anniebank.nl

• Marieke

Harmonia is toch samengegaan met De Haske? Of is daardoor het muziekaanbod juist verminderd? Mijn ervaring is dat Broekmans (bijna) alles kan leveren. zie ook; www.broekmansenvanpoppel.nl

• Jan

Muziekbeurs Amsterdam zoekt en levert alle muziek

• René

Bij Annie Bank houden ze zich geloof ik alleen maar met koormuziek bezig. Tot op heden leveren ze me alles.

• Eugène Ceulemans

Harmonia is alleen maar verhuisd hoor:

Nieuwe adresgegevens:

Zoals u weet, is Harmonia ingetrokken bij muziekuitgeverij De Haske in Heerenveen.

Harmonia/De Haske,

Postbus 744,

8440 AS Heerenveen

Fax:

0513-618016

Telefoon:

0513-618035

E-mail:

sales@dehaske.com

Uw vragen en bestellingen worden op het nieuwe adres met dezelfde zorg behandeld als in Loosdrecht!

• Sandra

BALK (Bond voor A capella en Lichte muziek Koren) verhuurt ook bladmuziek voor koren. Ik neem aan dat veel andere bonden (ook klassieke) dat ook wel doen.

• Math Nelissen

Je kunt je zelfs abonneren op hun electronische nieuwsbrief. Krijg je elke keer opnieuw weer bericht van nieuwe uitgaven.

• Musiclover

je kan het ook bij de muziekerije in hilversum proberen.