zanggroep gezocht

• jim

Ik heb op deze site al meerdere advertenties geplaatst, maar de koren die reageren zijn veelal kerkelijk gebonden en dat kan niet omdat ik een goed koor leid in de St. Jansbasiliek in Laren, waar ik ook het orgel bespeel in de weekends. Vandaar opnieuw een poging…..

Ik zoek een koor in centraal Nederland, dat graag mooie muziek zo goed mogelijk onder mijn enthousiaste leiding wil instuderen en ook uitvoeren.

Ik heb ruime ervaring met allerlei leeftijdsgroepen en soorten koren, en ben altijd bereid bij te leren en zeker hard te werken aan verbetering en repertoire-uitbreiding. Handig is dat ik naast mijn koordirectie en orgel-opleiding ook solo-zang en schoolmuziek heb gestudeerd waardoor ik de koorpraktijk van alle kanten kan bezien. Kom eens luisteren in Laren…… wij zingen bijna elke zondag om half 12 de Nederlandse gezangen afgewisseld met veel mooie motetten in allerlei talen.

Wil je meer weten, schroom dan niet om telefonisch contact met me op te nemen: 0346-564104. Liever niet op deze site of per mail reageren ivm. virusgevoeligheid!!

Groeten, Jim.

• Nel Smit

Goedenavond Jim,

Zou je interesse ook uit gaan naar een close harmonykoor?

Zo ja dan weet ik een leuk koor in Noodwijk aan zee die dringend op zoek zijn naar een nieuwe muzicaal begeleider.

in afwachting van je berichtje,

MvG Nel Smit