dirigent heeft plaats voor koor

• Jim

Jim Berben, dir./organist/pianist heeft plaats voor een koor in een straal van ca. 30 km. rond Utrecht. Graag uitsluitend telefonisch reageren: 0346-564104 (e-mail kan niet binnengehaald worden!!)

• matth van der kruk

ik heb die advertentie al zo vaak zien staan het afgelopen halfjaar : waarom lukt dat maar steeds niet , is er wel een dirigententekort ?????????

Jim schreef:

>

> Jim Berben, dir./organist/pianist heeft plaats voor een koor

> in een straal van ca. 30 km. rond Utrecht. Graag uitsluitend

> telefonisch reageren: 0346-564104 (e-mail kan niet

> binnengehaald worden!!)

• Sanne

Misschien zoeken de dirigenten een ander soort koor dan de koren die dirigenten zoeken en andersom?

• leo

of de straal van 30km moet wat groter ….

• Spanninga

Misschien zoekt deze Jim niet één van al die gospel- en popkoren die jaarlijks op zoek zijn naar een nieuwe dirigent……. Goeie koren liggen ook niet echt voor het oprapen….

• petra

Misselijk om te proberen collega-muzikanten zwart te maken op een pagina die bedoeld is om muzikanten bij elkaar te brengen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van deze pagina. Laten we stijlvol met elkaar omgaan. Als je wilt katten, zoek dan een pagina die daar meer geschikt voor is. Iedereen die professioneel met muziek bezig is moet toch weten dat het soms niet gemakkelijk is een gezelschap te vinden waar je je helemaal bij op je plek voelt. Genre, sfeer, kwaliteit, interesse en beschikbare avond moeten immers allemaal op elkaar afgestemd worden. Uit ervaring kan ik zeggen dat het makkelijk zat is om als dirigent aan laag-drempelige koren te komen. Maar als je meer wilt en eisen stelt, moet je soms lang zoeken. Laten we ophouden om deze site te gebruiken voor kritiek die nergens op gebaseerd is!!!

• Marieke

You go girl, helemaal mee eens. Ik vind het trouwens wel jammer dat geslaagde ‘matches’ tussen koor en dirigent hier niet gemeld worden. We lezen altijd wel oproepjes maar nooit of het ook iets geworden is. Dat zou ik nou weleens willen weten. En Jim, heb je je al in laten schrijven bij de dirigentenbank van het SNK? (www.snk.nl) Succes gewenst! :-)

• Spanninga

Helemaal mee eens, dames! Een dirigent die zelfs de moed heeft zijn telefoonnummer op deze openbare site te vermelden verdient al die pesterige opmerkingen niet!

Wie zijn die mensen? Gefrustreerde collega's met veel vrije tijd of koorleden die hun zoveelste dirigent zagen vertrekken?

Succes, Jim!