Hallo

Ik ben Marie-José van den Burg en lid van gemengd koor Estrade te Someren ,ons koor bestaat uit ± 40 leden waarvan ± 10 tenoren en bassen, we zijn dus naarstig op zoek naar MANNEN.We brengen hoofdzakelijk populaire muziek en brengen dit dan met wat show en dans,dit houd niet in dat je allerlei moeilijke pasjes moet instuderen want het is behoorlijk vrijblijvend en voor degene die wel wil is daar ook de mogelijkheid toe.Om een beetje een beeld te geven van ons koor geef ik wat voorbeelden van de afgelopen happenings zoals we dat noemen,onze laatste happening had als thema Close & Nijs wat inhield dat het 1ste gedeelte uit close harmony nummers bestond en het 2de uit liedjes van Rob de Nijs,eerder brachten we een compilatie uit West Side Story en Anatevka en brachten nummers van Queen,Beatles,Wet Wet Wet, Abba,enz.Je hoeft geen auditie te doen iedereen kan in principe lid worden,je krijgt wel een stemtest om te kijken bij welke stem je past,we zijn vooral een gezelligsheidskoor, het thema van onze happening is deze keer een American Pop Medley met nummers van de jaren 50 tot 90 dus voor elk wat wils,we repeteren iedere Dinsdagavond van 19.30u tot 22.00u in cultureel centrum de Ruchte in Someren.

Dat ligt aan de Laan ten Roode tegenover de kerk.Dus schroom niet en kom gewoon binnenlopen je bent van harte welkom in de Ababzaal,wil je nog wat informatie kun je bellen met onze secretaris dat is Jo Gehem tel 0493691505 of natuurlijk mailen .Dames zijn ook welkom hoor maar als er teveel dames tegenover de heren komen heb je kans om op een wachtlijst geplaatst te worden.

Ik hoop tot heel gauw in de Ruchte.De uitvoering van deze medley is te zien op 27 Sept in theater Landgraaf in Landgraaf en op 4 Okt in gemeenschaphuis de Einder in Someren-Eind, beide avonden beginnen om 20.30uur kaartverkoop in de zaal zolang de voorraad strekt of natuurlijk telefonisch. Tel 0493-495918 of 0493-493699

Marie-José van den Burg ( Bestuurs en P.R. lid )