tenor zoekt koor in Utrecht

• Johan Kuhlmann

Als tenor ben ik op zoek naar een koor in Utrecht met een gemengd repertoire, klassiek/hedendaags.

Ik heb een flink aantal jaren koorervaring in verschillende koren. Ik leer vooral op het gehoor niet van het blad maar heb daar wel steun aan. Ik wil zingen voor het plezier.

Iemand een goeie tip?

• Franka

Volgens mij is Be Sharp een leuk koor voor jou. Het lijkt me geweldig om daar te zingen, helaas voor mij te ver weg want in Utrecht, als ik het goed heb. Kijk op www.besharp.nl voor informatie. Of ze mensen zoeken en of je aan hun ‘eisen’ voldoet weet ik niet. Je kunt het allicht proberen. Als het bij hen niet lukt vind je vast wel een ander koor want volgens mij zit elk koor te springen om tenoren. Succes en zing ze! :-) Heb je trouwens al een oproepje op het prikbord van de zingen.pagina gezet? zie: http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=1419

• go.to/koor

je kan in utrecht eens kijken bij de bladmuziekwinkel op de korte jansstraat, of in de muziekbibliotheek. Daar staan veel koren die tenoren zoeken.

Dichtbij utrecht: in Woerden voeren we komende januari de schopfung van Haydn uit, met authentiek orkest, als je dat ligt zou je dat ook (dichtbij Utrecht) evt. als project mee kunnen doen. het koor is ongeveer 45 mensen, maar iets te weinig tenoren.

www.go.to/koor

Jurriaan Grootes

• Jojanneke

Beste Johan,

Zekers heb ik een goeie tip! Ik hoorde vandaag dat we 1 van onze tenoren kwijt zijn geraakt, en van de dirigent dat hij jouw oproep had zien staan.

Ik zing in Bon Ton, een muziektheaterkoor, elk jaar afwisselend klassiekerig (afgelopen jaar de opera Carmen) en iets hedendaags (dit jaar Queen), met dus elke keer niet alleen zingen, maar ook theater (niet te veel tekst, maar verkleedpartijen en groepschoreografie, erg leuk). We oefenen op de dinsdagavond van 20-22u in de agatha snellenschool vlakbij het ledig erf. De komende uitvoering is in juni (we zijn net begonnen), dus je kunt zo aanschuiven! We zijn niet zo een groot koor, ongeveer 25 man/vrouw, zodat iedere stem verantwoordelijkheid heeft. En natuurlijk na elke repetie de kroeg in.

Kom eens kijken!

De dirigent is jurriaan grootes, voor het geval je die mocht kennen.

Ik hoop van je te horen!

Groeten,

Jojanneke Meloen

Ps voor andere geinteresseerden die dit lezen: we hebben ook nog plaats voor 1 bas!

• Janneke

dag Johan,

Heb je al van Vocaal Ensemble Coqu gehoord? Een goed klassiek kamermoor met een unieke formule; elk half jaar een andere dirigent! Let wel, het is nadrukkelijk géén projectkoor, de continuïteit zit in het koor. Er is een wachtlijst voor bassen, alten en sopranen maar nog wel ruimte voor 1 tenor.

Op de website www.coqu.nl vind je meer informatie. Succes met je zoektocht.

• John

Hallo Johan,

Frank van Biemen, één van de bassen van de vocal group Be Sharp! uit Utrecht(www.besharp.nl) , is bezig met het formeren van een quintet. Zoekt nog een tenor, stuur hem een mailtje (fotografie@dutch.nl).

groet John

• Marc

Kamerkoor Decibelle, dat dit jaar uitgebreid haar 20-jarig bestaan viert, zingt a capella klassieke muziek van alle tijden. Decibelle repeteert op woensdagavond in het Christ. Gymnasium vlak bij het Ledig Erf van 20.00u. tot 22.00u. De gem. leeftijd is ong. 43 jaar.

Met groet, Marc