Instrumentale invulling van een vokaal concert?

• Martin

Hallo,

Wij zijn een ensemble dat bestaat uit barokhobo, clavecimbel en theorbe. We zijn alle amateurs, maar van behoorlijk niveau. We zouden het leuk vinden om de muziek die wij spelen ook eens op het concertpodium te brengen. Bijvoorbeeld in de vorm van instrumentale interludia in een vokaal concert.

We hoeven niets te verdienen, maar we willen wel graag dat kosten (reiskosten, verblijfskosten en vervoer van het klavecimbel) vergoed worden. Nog beter is het, als op de concertlocatie een klavecimbel (415 Hz) aanwezig is.

Geïnteresserd? Zet een antwoord op dit prikbord, dan krijg ik dat ook via de mail en ik neem zo snel mogelijk contact op.

• Marchien Leopold

Dag Martin,

Als koordirigent ben ik altijd op zoek naar ensembletjes in diverse samenstellingen. Om het koor te begeleiden of om tijdens het concert het programma van het koor aan te vullen. Ik heb niet op korte termijn iets voor ogen, maar ik wil jullie graag, zeg maar, in de portefeuille stoppen. Misschien heb je iets meer gegevens over jullie, wie jullie precies zijn, wat jullie doen, waar jullie vandaan komen. Zijn jullie een keer ergens te beluisteren?

Groeten,

Marchien