Onwijs leuk koor te Austerlitz zoekt tenoren en bassen

  • Grietje Houwink

    Het gemengd koor “Cantiamo!” te Austerlitz bestaat uit zo´n 50 leden.

    Elke maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur is het feest, want dan repeteren we namelijk. We zingen van alles: klassiek, musicalliederen, lichte muziek, geestelijke muziek, enfin, teveel om op te noemen.

    De sfeer in het koor is bijzonder prettig. Er wordt hard gewerkt, maar op z´n tijd is er ook ruimte voor een geintje.

    We zouden graag wat versterking krijgen bij de bassen en tenoren. Noten lezen hoeft niet, wel is er een toelatingstestje om te bepalen of je zuiver zingt en bij welke partij je hoort. Schroom niet, bel me voor meer informatie of kom langs op maandagavond. De repetities worden gehouden in dorpshuis ´t Trefpunt te Austerlitz.

    Tot gauw!

    Grietje Houwink (dirigente) 0348-402777

    Peter van Putten (secretariaat) 06-22 65 81 87 of bgg 030-695 77 95

  • G.J. (Chera) van Dijk

    Hallo,

    Sinds eind april woon ik in (voorlopig) in Driebergen, het is mijn bedoeling om ook in de regio te blijven wonen.

    De laatste jaren heb ik in verschillende koren gezongen als of tenor of bas, met name bariton.

    Om de zang weer op te pakken zou ik graag een keer een repetitie willen bijwonen.

    Dit om te kijken en voelen hoe de sfeer is. (er is mij al verteld dat het leuk is bij jullie)

    Ik weet nu is vakantie, echter als u weer een repetitie heeft dan zou ik het graag horen.

    tel 0615859909

    gr Chera