Dubbelkwartet zoekt sopraan

  • Marijke van de Rotte

    Dubbelkwartet Duquoi in Den Haag zoekt een sopraan. Wij zijn een jaar geleden gestart zijn bezig een gevarieerd repertoire op te bouwen, dat bestaat uit muziek uit verschillende perioden. We repeteren eenmaal in de twee weken op dinsdag in Scheveningen.

    Wij zoeken een hoge sopraan. Je moet zelfstandig je muziek kunnen instuderen en gevoel hebben voor het zingen in een klein ensemble.

    Informatie kun je krijgen via dit e-mailadres of op telefoonnr 070-3451864.

  • anneke van zeijl

    Beste marijke,

    Mijn naam is anneke van zeijl, ik woon in harderwijk, en ik zing dolgraag.

    Mijn achtergrond: vele jaren gezongen in cabaret; sinds 3 jaar prive zangles ( 1 keer in de 2 weken) van Ingrid Mehrtens, die mijn stem betitelt als hoge sopraan coloratuur.

    Lid van Nunspeets Kleinkoor, ( 1 keer per week),waar divers repertoire wordt ingestudeerd: oa van Mozart, Jannequin, Britten, Pergolesi, Faure etc.

    Repeteer met (sopraan) vriendin ook 1 keer per week duetten, die we bij door ons georganiseerde huisconcertjes ten gehore brengen.

    Met pianist vriend studeer ik 1 keer per week solostukken als aria's van Mozart, liederen van Purcell, Schubert etc.

    Met deze pianist vriend heb ik drie keer een solo concertje gegeven.

    Het komend jaar is voor mij een bijna-sabbatical jaar. Ik ben docente Engels aan een middelbare school met tweetalige (Engels) afdeling in Harderwijk, en geef dit schooljaar alleen les op dinsdag aan klas 5 en 6 VWO, die een speciaal engels programma volgen: het International Baccalaureate programma.

    Ik heb voor dit bijna-verlofjaar gekozen omdat ik oa tijd wil hebben om veel te zingen en te oefenen.

    Ik kan noten lezen (en dus thuis op piano partijen instuderen), en heb een (volgens zanglerares) supersnel geheugen voor muziek.

    As jullie geinteresseerd zijn, geef ik graag het adres van mijn zanglerares als referentie.

    Met groet,

    Anneke van zeijl

    Marijke van de Rotte schreef:

    >

    > Dubbelkwartet Duquoi in Den Haag zoekt een sopraan. Wij zijn

    > een jaar geleden gestart zijn bezig een gevarieerd repertoire

    > op te bouwen, dat bestaat uit muziek uit verschillende

    > perioden. We repeteren eenmaal in de twee weken op dinsdag in

    > Scheveningen.

    > Wij zoeken een hoge sopraan. Je moet zelfstandig je muziek

    > kunnen instuderen en gevoel hebben voor het zingen in een

    > klein ensemble.

    > Informatie kun je krijgen via dit e-mailadres of op

    > telefoonnr 070-3451864.