songtekst van de twaalf rovers

  • Fred Slingerland

    Beste Mensen,

    Ik ben op zoek naar de songtekst en blad muziek van de 12 rovers, indien mogelijk ook muziek cvoor arcordeon er bij.

    Ik ben reuze blij als iemand mij er aann kan helpen, dan wil ik dit mooie nummer berwerken voor ons shantykoor.

    Alvast bedanktn en vriendelijke groeten,

    Fred

  • Clemens Scheepmaker

    Beste heer Slingerland,

    Voor ons koor dat over 3 maanden een jubileum concert geeft zoek ik dan lied ook.

    Tenminste als het een arrangement is met een bas solo.

    Als u de gevraagde muziek heeft ontvangen (en het is met bas solo) wilt u dan zo goed zijn deze aan mij te mailen?

    Vast hartelijk dank voor de moeite

    Met hartelijke groet

    Clemens Scheepmaker

  • wim

    Hallo ik ben wim en zing in een piraten koor wij zijn bezig met nieuw repertoir graag zou de tekts ontvangen

  • marijke berkers

    Hallo,

    het zou fijn zijn de tekst en liefst ook de muziek te bekomen van de 12 rovers in het Nederlands voor een familiekoor ,die graag zingen in Brazilie.

    Hartelijk dank ,

    Marij Berkers

  • A.Ouwehand

    gaarne de duitse tekst van het lied ,,de 12 rovers'"

  • NICO

    hallo ben al een tijdje op zoek naar de tekst van de twaalf rovers wie kan mij helpen , is er wel een nederlandse tekst van?????

    ouderaadhuis@hetnet.nl

  • Jan Kuijer

    Hallo Clemens,

    Zou het mogelijk zijn om mij een copy van de twaalf rovers met bas partij te sturen.

    Zelf zich ook in een mannenkoor in Westerbork en ben ook bas.

    Het lijkt mij een mooie aanvulling op repertoire

    hopenlijk kun je dat voor mij regelen.

    al vast hartelijk bedankt.

    m.vr.groet

    Jan Kuijer

    schoolweg 3

    Zwiggelte

  • jan kuijer

    graag wil ik de link ontvangen.

    b.v.d. Jan Kuijer

  • jos de vries

    ik heb in mijn jeugd gezongen bij een koor en daar zong ik als bariton solist de twaalf rovers . ik wil dit graag weer doen maar weet de tekst niet meer

  • H.Hattink

    Ik wil graag de muziek entekst van de 12rovers liefst in het duits