Koor The Balance zoekt nieuwe leden

  • Michael de Langen

    Koor The Balance Vlaardingen is een gemengd koor dat op dit moment bestaat uit 25 leden. Wij zingen vanuit een breed repertoire, van pop tot klassieken en streven ernaar om minimaal eens per jaar een concert te verzorgen. Naast dit concert zingen we ook enkele malen tijdens vieringen in een kerk, te denken valt aan de kerst- en paastijd. Op zondagavond repeteren we van kwart voor 8 tot kwart voor tien in een kerk te Vlaardingen.

    Op dit moment zijn wij vooral op zoek naar enthousiaste tenoren en bassen omdat op dit moment de verhouding dames heren niet optimaal is.

    Contact opnemen met ondergetekende kan via email thebalance@planet.nl

    vriendelijke groet en wellicht tot horens

    Michael de Langen

  • Nicolien

    Hallo, ik ben op zoek naar een leuk koor en een vriendin van me was enthousiast over jullie optreden. Zou ik eens een repetetie kunnen bijwonen? Ze zei dat ze zelf ook was gevraagd om evt. op het koor te komen…

    Ik heb in een aantal gospelkoren gezongen (laatste 2 waren Expression en daarvoor Glorious Touch), eerst als sopraan en bij Expression als mezzo sopraan maar ik ben bang dat ik nu meer richting alten ga… Ik hoor het wel of het mogelijk is, en zo ja waar er gerepeteerd wordt.

    Groeten, Nicolien

  • marleen en joop hogendoorn

    Hallo! Mijn man(tenor/bas) en ik (alt tenor!) zouden heel graag een keer een repetitie avond van jullie willen bijwonen!! Wij hebben beide ervaring met zingen in een koor en werden erg enthousiast toen we jullie hoorden in de Lucaskerk. Heel graag jullie reaktie!! Mvrgr Marleen en Joop Ps mijn man is een accordeon virtuoos maar misschien doet dat bij jullie niet ter zake???

  • carla amsterdam

    Hallo Marleen en Joop,

    Wat leuk dat jullie enthousiast waren over ons koor.Jullie zijn van harte welkom om een repetitie bij te wonen;

    Maar misschien is het leuk om eerst naar ons concert te komen op 19 febr. om 14.30 uur in de Lucaskerk te Vlaardingen.

    De toegang is gratis en het thema is: Een muzikale wereldreis.

    Daarna kunnen jullie een repetitie bijwonen. Iedere zondagavond van 19.45 tot 22.00 uur in de Lucaskerk.

    graag tot zien, Carla Amsterdam, koor the Balance

  • Jacqueline en Conny (zussen)

    Wij, zussen van respectievelijk 57 en 64 jaar zoeken een koor. Jacqueline heeft vanaf haar 5e jaar koorervaring in alle mogelijke genres. Tenorstem. Conny heeft wat minder koorervaring, maar enthousiast. Een alt of misschien wel sopraanstem. Zijn wij al te oud?