liedjes bij thema

  • Lieke

    Eind volgend jaar willen wij een kleine show opvoeren met als thema “de seizoenen” (Tanja bedankt voor je tip). Wie kan mij suggesties aan de hand doen voor liedjes hiervoor. En als je de muziek ook op papier hebt (SATB) is dit helemaal geweldig. Uiteraard zijn we bereid hier iets voor te geven of kunnen we iets uitwisselen. We zijn een 30-leden tellend popkoor met begeleidingsband, maar de wat minder bekende liedjes zingen we ook graag. Ik sta open voor alle leuke ideeen en suggesties.

    Bedankt voor je creativiteit.

    Lieke

  • Niels Loose

    Hoi Lieke,

    vorig jaar heb ik met Zang- en muziekvereniging d'Accord uit Breda een soortgelijk concert gegeven. Een soort 4 jaargetijden maar dan met populair repertoire. Op onze site kun je onder de knop ‘repertoire’ een aantal titels vinden die we toen uitgevoerd hebben. Het adres is: www.daccord.nl. Er staan alleen titels maar meer info kan ik je natuurlijk wel geven. Mail me maar als je interesse hebt of iets meer wilt weten van één of meerdere nummers.

    groeten,

    Niels

  • Petra Poels

    Beste Lieke,

    Ik weet niet precies welk genre jullie zingen, maar het mooste lied dat ik ken is van Ivo de Wijs, getiteld De Seizoenen, een duet gezongen door Lieuwe Visser en Jasperina de Jong uit de show Lang leve de Opera; verder natuurlijk de Winterreise van Schubert, de seizoenen van Vivaldi, Het fruit aan de bomen uit de bundel Kun je zingen zing dan mee etc etc. Uit die laatste bundel kun je trouwens leuke seizoensliederen vinden waarbij je dan wel nog arrangementen moet (laten) maken.

    Veel succes,

    Petra PoelsLieke schreef:

    >

    > Eind volgend jaar willen wij een kleine show opvoeren met als

    > thema “de seizoenen” (Tanja bedankt voor je tip). Wie kan mij

    > suggesties aan de hand doen voor liedjes hiervoor. En als je

    > de muziek ook op papier hebt (SATB) is dit helemaal geweldig.

    > Uiteraard zijn we bereid hier iets voor te geven of kunnen we

    > iets uitwisselen. We zijn een 30-leden tellend popkoor met

    > begeleidingsband, maar de wat minder bekende liedjes zingen

    > we ook graag. Ik sta open voor alle leuke ideeen en suggesties.

    > Bedankt voor je creativiteit.

    >

    > Lieke